Detalii Suport General

Suport Oferit Pentru Materialele LectiiFotografie.ro

Ce Presupune Suportul Tehnic?

    • Ajutor in accesarea si deschiderea lectiilor, manualelor si a altor materiale comandate si platite

Care Este Durata Suportului Tehnic?

Durata suportul este de:

  • Pentru produse singulare (fara abonament, precum carti, manuale, video-uri) durata este de 30 de zile de la data achizitiei.
  • Pentru produsele tip curs suportul dureaza cat dureaza cursul.
    De exemplu: daca un curs dureaza 4 luni, atunci suportul este pentru 4 luni din momentul achizitie cursului.

Cat Timp Pot Sa-mi Accesez Materialele?

  • Pentru materialele descarcabile pe calculator durata de acces este pentru produse singulare 30 de zile.
  • Pentru produse tip curs, durata de acces online este echivalenta cu durata cursului din momentul inceperii cursului.
    De exemplu: daca un curs dureaza 4 luni, atunci aveti suport si acces la lectii pentru a le descarca timp de 4 luni.​

Expirarea perioadei de suport tehnic si coaching intrebare-raspuns, duce la lipsa accesului la lectii si tichete de coaching (fie ca acestea au fost consumate sau nu).

Reinoirea ei se face aici.

Ce Se Intampla Daca Mi-a Expirat Perioada de Suport Si Vreau Sa Am Iar Acces La Lectii

Momentan exista doua posibilitati:

  1. Se cumpara iar produsul
  2. Se cumpara o prelungire de suport si tichet din sectiunea extra suport.​

In Cat Timp Primesc Raspuns

  1. Pentru suportul si coaching intrebare-raspuns standard in maximum 5 zile de L-V orele 10-16
  2. Pentru suportul extra, conform pachetului comandat aici.

Se Ofera Suport Pe Email Sau Telefon?

Pentru o buna organizare se ofera suport doar pe baza de tichet.

Ce Licenta Am Pentru Utilizarea Materialelor Comandate?

Licenta este una personala si nu de grup (pentru licente pentru firme si de grup rog contacti-ne), si presupune utilizarea produselor pe trei device-uri persoanale (tableta, telefon PC).

La Cate Tichete Coaching Intrebare-Raspuns Am dreptul ?

  • In suportul standard pentru materiale singulare (carti, ebook-uri etc) aveti dreptul la 2 tichete coaching in perioada de 30 de zile de la achizitie. Dupa expirarea acestei perioade, expira si tichetele fie ca sunt folosite sau nu.
  • In suportul standard pentru cursuri, aveti dreptul la 2 tichete lunare, pe toata durata cursului (daca nu exista vreo specificare diferita).
  • ​Tichete coaching suplimentare, se pot achizitiona de aici.

Ce este coaching intrebare si raspuns?

Coaching intrebare si raspuns, presupune faptul ca pui o singura intrebare, referitoare la o singura problema si primesti un raspuns specific. Daca raspunsul nu este clar, pentru a lamuri problema/intrebarea numarul 1, atunci mai ai dreptul la o intrebare lamuritoare in care ceri mai multe detalii despre problema specifica. Cu raspunsul doi, cel lamuritor, se considera inchis tichetul.

Orice problema/nelamurire adiacenta, care deriva ​din problema/intrebarea nr. 1, se considera tichetul de coaching nr. 2 si tot asa.

Acest mod de lucru ne permite obtinerea de rezultate specifice si rezolvarea de probleme specifice care aduc rezultate palpabile intr-un timp scurt, atat pentru student cat si pentru instructor!

La ce pret este un tichet de coaching?

Un tichet este evaluat la 30 lei / tichet momentan. Ele pot fi accesibile doar cu unul din pachetele de mai sus. Recomandam pachetul care se afla la promotie acum!

Poti comanda prelungirea suportului si a tichetelor de suport de aici.

Ce Presupune Suportul Pe Grupul De Facebook

Suportul pe grupul de Facebook este suportul comunitatii si nu al autorului. Autorul si/sau instructorul nu se angajeaza sa ofere suport pe un astfel de canal. Orice astfel de suport oferit este voluntar, optional si in masura timpului disponibil. Prioritate au intotdeauna tichetele.

Efectuati Urmatorii Pasi Pentru Acces Materiale Platite

    1. Verificati folder SPAM
    2. Verificati folder Promotions
    3. Verificati deschiderea link-ului de acces si cu un alt browser (Chrome/Firefox)
    4. Verificati accesul produsului si de pe PC/Desktop/Laptop
    5. Instalati ultima versiune de adobe PDF de aici: https://get.adobe.com/ro/reader/
    6. Daca sunteti inscris la un curs lectiile vin la o distanta de 7 zile (minim) intre ele daca nu au existat decalaje datorita intarzierii cu plata care pot mari timpul de livrare!
    7. Folositi functia de cautare in email/inclusiv in folderul TRASH
    8. Optional: daca aveti o arhiva zip, urmati acest tutorial pentru a o dezarhiva. Daca tot nu ati reusit sa accesati produsul deschideti un tichet de pe linkul de mai jos, descriind problema si in maximum 5 zile lucratoare veti primi raspuns si solutionare!​

Cum Deschid Tichet Suport?

Nu ai rezolvat problema cu informatiile de mai sus? Atunci deschide un tichet de suport urmand pasii:

  1. Obtineti un Print Screen
    - Apasati tastele ALT+PrintScreen pe ecranul cu problema/erori
    - Duceti-va aici
    - Apasati CTRL+V
    - Copiati linkul obtinut pentru a ni-l da in casuta de suport
  2. Deschideti un tichet de suport aici:
    a) Pentru suport pentru Manual Tehnic De Fotografie, apasa aici
    b) Pentru suport curs "Fotografii Mai Bune", apasa aici
    c) Pentru suport manual "50 Fotografii explicate" (sau manual 25 Fotografii Explicate) apasa aici
  3.  Completati detaliat casutele.
  4. Rog descrieti problema detaliat, incluzand cat mai multe informatii.

Cum Se Desfasoara Un Curs?

Pentru detalii despre cum se desfasoara un curs, obligatii de plata, program de livrare si alte detalii, rog consultati documentul de aici.